لوازم خانگی جی پلاس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لوازم خانگی جی پلاس
نوشته شده در چهار شنبه 19 آبان 1400
بازدید : 137
نویسنده : soli

 

لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس یا گلدیران، به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. در همین حال مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. از سویی دیگر به علت تحریم های بسیار سنگین آمریکا، از ورود لوازم خانگی های خارجی جلوگیری شده است.

یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که، تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است. یکی  دیگر از مزیت‌های خرید لوازم خانگی جی پلاس، استفاده از مدرن‌ترین امکانات این لوازم است.

محصولات جی پلاس

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است.

معرفی انواع لوازم خانگی جی پلاس

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لوازم خانگی های جی پلاس دارای تنوع های زیادی است تا متناسب هر سلیقه ای باشد. به همین امر بهتر است با انواع آن آشنا شویم.

تلویزیون جی پلاس

یکی از محصولات پرطرفدار جی پلاس، تلویزیون های آن است. طبیعتا وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند. ویژگی های مشترک تلویزیون های جی پلاس به خاطر Full HD بودن، دارای رابط هوشمند و پنل با کیفیت A است.

مشخصات تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S

 

     


تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S یکی از پرچمداران برند  جی پلاس است. این تلویزیون جی پلاس با تصویر 4K و  رزولوشن بالا است. کیفیت و امکانات بسیاری دارد و انتظاراتی که از یک تلویزیون هوشمند می رود را برآورده می کند از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندروید 6
  • قابلیت Screen Mirroring
  • توان تبدیل گوشی به کنترل لمسی تلویزیون با کمک نرم افزار ISMART
  • انتقال تصویر موبایل به تلویزیون
  • انتقال تصویر تلویزیون به موبایل
  • کامل بودن از نظر ورودی های مختلف (USB دو عدد، LAN، ورودی کامپوزیت و کامپوننت، Wi-Fi، بلوتوث، انواع ورودی و خروجی صدا)
  • زاویه دید بالا و پنل با کیفیت A
  • ریموت کنترل جادویی

مشخصات تلویزیون جی ‌پلاس مدل 50GU812S

تلویزیون جی‌پلاس مدل 50GU812S از جمله مدل های 4K جی پلاس است که با توجه با سایز کوچک‌تر یعنی 50 اینچ، نسبت به مدل قبلی با قیمت پایین تری عرضه می شود این تلویزیون هوشمند G امکانات قابل قبولی از جمله موارد زیر را در خود گنجانده است:

      

  • کیفیت تصویر UHD4K
  • سیستم عامل اندروید 4.4
  • کنترل هوشمند حرکتی
  • امکان Mirror تصاویر گوشی روی تلویزیون (Miracast)
  • بهبود خودکار تصاویر
  • زاویه دید بالا
  • وسعت رنگ فوق العاده
  • صدای قدرتمند

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32JD612N 

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32GD412N با سایز 32 اینچی مناسب مکان های کوچک تر مانند اتاق ها، مغازه های کوچک و آپارتمان های بسیار کوچک است. هرچند این تلویزیون جی پلاس هوشمند نیست اما امکانات آن در کنار قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول برای مصارف متداول مناسب و راضی کننده خواهد بود. طراحی باریک یا Slim آن ظاهری زیبا دارد و جای کمی می گیرد. کیفیت صدای خروجی 10 وات آن برای فضاهای کوچک کافی است. پنل این تلویزیون جی پلاس دارای زاویه دید گسترده و کیفیت پنل A از نوع پنل  IPS است. با توجه به کیفیت تصویر و قیمت حدوداً 2 میلیونی آن می توان تلویزیون ارزان جی پلاس را برای مصارف غیرهوشمند انتخابی مناسب و به‌صرفه دانست.

       
 

یخچال و فریزر جی پلاس

یکی دیگر از محصولاتی که چشم های زیادی را به خاطر ظرافت و زیبایی آن به خود خیره کرده است، یخچال و فریزرهای جی پلاس است. این محصول نیز مانند سایر لوازم خانگی های جی پلاس، از کیفیت مناسبی برخوردار است. یکی از آپشن های خوبی که برند جی پلاس در نظر گرفته است، ضمانت و گارانتی است که همراه خرید به شما می دهند.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W مجهز به کمپرسور کم مصرف اینورتر با ظرفیت مناسب 456 لیتر و رده بندی انرژی A+ به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شده است.

 

 

یخچال این محصول  3 طبقه و 2 کشو دارد. استفاده از کشو و طبقات باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برایتان آسان‌تر باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل دو محفظه اختصاصی برای میوه و سبزیجات است.در قسمت فریزر این محصول نیز 4 کشو برای دسترسی آسانتر به مواد غذایی تعبیه شده است. به طوریکه این مدل یخچال و فریزر ساید‌بای‌ساید به مدل‌های چهار درب هم شهرت دارند.ظرفیت کلی این محصول 456 لیتر بوده که این میزان برای مصارف خانگی و خانواده‌های کم‌جمعیت یا متوسط مناسب است. برای تهویه بهتر این مدل به سیستم چندگانه هوای تازه مجهز شده است.

مشخصات یخچال جی ‌پلاس مدل GRF-J302W

یخچال جی پلاس مدل GRF-J302W از جمله یخچال های پایین فریزر جی پلاس هستند که مناسب خانواده های کم جمعیت خصوصاً زوج های جوان است. هرچند این یخچال از موتور اینورتر برخوردار نیست اما ویژگی های مثبتی همچون مصرف انرژی A+، ظرفیت 315 لیتری، سیستم چرخش هوای چندگانه، نمایشگر ال ای دی، فناوری انجماد سریع در کنار گارانتی 5 ساله گلدیران برخوردار است.

 

            
 

مشخصات یخچال فریزر جی ‌پلاس مدل GRF-J505T
یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505T برای خانواده هایی مناسب است که می خواهند خیالشان از بابت فضای یخچال راحت باشد. این مدل یخچال فریزر با ظرفیت 525 لیتری و مصرف انرژی A++ برتری آشکاری نسبت به مدل GRF-J302W دارد.

موتور اینورتر نیز یکی از برتری های آن است هرچند بابت این تفاوت در امکانات باید قیمتی حدود 2 میلیون تومان بیشتر پرداخت کنید. نمایشگر ال ای دی، محفظه مخصوص تازه ماندن غذا، انجماد سریع در کنار ضمانت 5 ساله گلدیران سایر امکانات این مدل یخچال فریزر جی پلاس است.

 

گوشی جی پلاس
امروزه نیاز بازار به سمت گوشی های هوشمند است. اما به علت تحریم های اعمال شده توانایی خرید گوشی برندهای دیگر کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل با تفکری هوشمندانه که شرکت گلدیران کرده، مشکل خرید گوشی نیز بر طرف شده است. چون از گوشی های جی پلاس نیز استقبال بسیار خوبی شده است.

در شعار گوشی های جی پلاس نوشته شده است: واقعیت، می‌ارزد که با توجه به امکانات و قیمت آن شعار مناسبی گفته شده است. به علت استقبال خوبی که شده احتمالا در میان دیگر برندها بدرخشد و یکی از مشکلات اقتصادی را در میان مردم کم کند.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل Q10


 

گوشی جی پلاس مدل Q10 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده است حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن برای ذخیره عکس ها و فیلم ها فضای قابل قبولی است همچنین RAM سه گیگابایتی آن نوید یک گوشی به روز برای نصب تعداد مناسبی اپلیکیشن بر روی این موبایل می دهد. در هر دو مدل گوشی چی پلاس از حسگر اثر انگشت استفاده شده است، گوشی جی پلاس مدل Q10 از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد که اگر خیلی به عکاسی حرفه ای نمی پردازید برای استفاده های رایج کاملاً جوابگوست. نوع نمایشگر آن IPS با اندازه 6.3 اینچ است و از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند. باطری 3500 میلی آمپری، اندروید 9 و دو سیم کارت بودن از دیگر مشخصات این گوشی محصول لوازم خانگی جی پلاس  است.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل T10


 

گوشی جی پلاس مدل T10 دیگر گوشی ساخت برند G+ است و نسبت به Q10 در رده پایین تری قرار دارد هرچند از نظر کیفیت دوربین همانند مدل اول دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است اما حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و حافظه رم آن 2 گیگابایت است. صفحه نمایش گوشی جی پلاس مدل T10 رزولوشن 1280 × 720 دارد و از قابلیت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند و نسبت به Q10 کوچک‌تر است و سایز 5.5 اینچ دارد.

دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس
شرکت گلدیران علاوه بر لوازم خانگی، به تولید محصولی به نام دستگاه تصفیه هوا نیز پرداخته است. این دستگاه کمک بسیار زیادی به از بین بردن بوی نامطبوع محیط از طریق فیلتر های کربنی به کار می رود. 
همچنین با جذب ریزگرد های معلق در هوا می تواند هوای سالمی را در اختیار شما بگذارد ضمن اینکه با تامین و تنظیم رطوبت محیط از طریق ایجاد بخار، هوای تنفسی شما را دلپذیر تر می سازد.

ویژگی خوب این دستگاه به این است که می تواند میزان آلودگی اطرافتان را کنترل کند و اکسیژن بیشتری را به وجود می آورد. این دستگاه برای افرادی که در کلان شهرها زندگی می کنند بسیار مناسب است. به دلیل هوشمندی این دستگاه ها ضمن نمایش کیفیت هوای محیط، توان خود را بنا به میزان آلودگی هوا تنظیم می کند همچنین نمایشگر آن نشان می دهد که چه زمانی نیاز به تعویض فیلتر دارد. صدا و مصرف کم از جمله مزایای این دستگاه های تصفیه هواست.

کولرگازی های جی پلاس


 

کولرهای گازی که در شرکت های دیگر تولید می شوند از قیمت های بسیار بالایی برخوردار است که ارزش خریدن را ندارند. به همین دلیل شرکت گلدیران، برند جی پلاس با ساخت کولرهای گازی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید وسایل جدید و نو را وارد خانه خودتان کنید و هوای مطلوبی را در تابستان تجربه کنید. علاوه بر قیمت کمتر و کیفیت بالا، تا ۶۰% باعث کاهش انرژی و هزینه ها می شود. از ویژگی هایی که طرفداران زیادی پیدا کرده می توان به تنظیم شدن دستگاه یا محیط اطراف اشاره نمود. همچنین در ابتدا شروع با سرعت زیادی کار می کند که بعد از تنظیم شدن دما به جای خاموش شدن، سرعت خود را اتوماتیک کم می کند تا زمانی که ها دوباره گرم شود و مثل قبل شروع به فعالیت می کند.




:: برچسب‌ها: جی پلاس , لوازم خانگی جی پلاس , یخچال فریزر جی پلاس , ظرفشویی جی پلاس , ماشین لباسشویی جی پلاس , کولرگازی جی پلاس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: